قشنگ ترین مسیج های جدید تبریک عید سال 95
نوشته شده توسط : مدل لباس

اس ام اس عید نوروز ۹۵, اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۵

65416531132132

پر شد از بوی گل

کوچه ها

خانه ها

باز آغاز شد رقص پروانه ها

باز هم پهن شد سفره هفت سین

سبز شد

سرخ شد

هر کجای زمین

عیدت مبارک عشقم

::

::

::

یک عالمه عطر بید ، تقدیم تو باد

تبریک بسی شدید ، تقدیم تو باد

تنها دل و قلوه‎ایست دارایی ما

این هم، دم صبح عید ، تقدیم تو باد

::

::

::

زلال ترین شبنم شادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم

نه برای امروزت ، بلکه برای فردای هر روزت . . .

عیدت مبارک

::

::

::

امسـال بهــاری تــر از آن اســت تو هرچند ببینی

آراسته با ســوره ی کـــوثر؛شده یــکتای نــگینی

با دیدن سـرسـبزی این خاک که پیداست نوشتم

انــگار تکانـدست کسی چــادر خــاکی بـه زمینی

::

::

::

و انتهای این قصه‌ی سرد و سفید

همیشه سبز خواهد بود

تا رسیدن سال نو ، تنها یک سلام خورشید باقی ست

هزاران تبریک

::

::

::

سال تحویل شد و من

تمام دلتنگی هایم را

به جای تو

در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

نوروز مبارک

::

::

::

برای عیدی امسالت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

سال تحویل میشود

و من برایت لبخند می زنم

نوروز مبارک

::

::

::

آرزو دارم نوروزی که پیش رو دارید،

آغاز روزهایی باشد که آرزو دارید

نوروزتان مبارک

::

::

::

تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود!

من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم

نوروزت مبارک بهترینم

::

::

::

یک سلام قشنگ تقدیم به کسی که نامش در بهار من،

یادش دراندیشه من و محبتش درقلب من ودیدارش آرزوی من است

عیدت مبارک عزیزترینم

::

::

::

می دانی ؟

این بهارها فقط می آیند

آغازشان اما با آمدن توست !

عیدت مبارک





:: بازدید از این مطلب : 815
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: